Gràcies pares i mares

Gràcies pares i mares per la vostra col.laboració en la decoració del passadís!!! Una vegada més hem fet possible entre tots que l'escola estigui així de nadalenca.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Conte: “El cargol i l’herba de poniol”

Celebrem St. Jordi